zaterdag 29 augustus 2009

Gordijntjes voor de show

Bindi zegt...

Op 20 september mag ik met mijn baasje naar de Felikat kittenshow! Daarom heeft mijn baasje vandaag leuke stofjes uitgezocht om de gordijntjes mee te maken. Ik krijg zelfs mijn luxe naam erop! De onderkant van mijn kooi krijgt die heerlijk zachte fleece-stof die je onderaan de foto ziet. Kan ik lekker luieren terwijl het publiek mij komt bewonderen!

Mijn baasje gaat nog via internet een speciaal stuk plastic bestellen zodat kindjes mij niet lastig kunnen vallen. Als er nog genoeg tijd is krijg ik zelfs een mandje voor in de kooi met dezelfde stof als mijn gordijntjes! Mijn baasje is helemaal enthousiast erover en weet zeker dat het een hele leuke dag gaat worden. Ik vind het nog niet zo geweldig, want vandaag moet ik op proef gewassen worden in bad om te kijken hoe dat gaat, bah.

Hieronder zie je de stofjes voor mijn gordijntjes en dekentje:


Als het af is krijgen jullie er meer van te zien!

Pootje,


Prinses Bindi

Geen opmerkingen: