zondag 20 september 2009

Bindi stal de show

Bindi zegt...


Vandaag ging ik met mijn baasje naar de Felikat kittenmiddag. Het was eerst nog wel even spannend, want het baasje vond s'ochtends nog 2 levende vlooien op mij (getver) en ik had lekker in de openhaard zitten friemelen, dus moesten mijn pootjes gewassen.


Op de show zelf vond ik het maar een drukte van belang. Als mensen naar mij gingen kijken dan ging ik meteen helemaal mooi zitten voor ze, zodat ze mij extra mooi vonden! Maarja, dat gaat ook vervelen na een tijdje, dus toen ging ik maar gewoon slapen.

Toen moest ik naar de keurmeester op de tafel. Die ging overal aan mij voelen en friemelen. Ik heb al mijn charmes in de strijdt gegooit natuurlijk. Ik ging lekker dicht tegen die keurmeester aan liggen, vind ze me vast een stuk schattiger! En dat heeft gewerkt, want ik werd lekker tweede van alle chocolate points die even oud waren als ik! Goed he? Mijn baasje was helemaal verbaasd. Op het keurrapport stond ook dat ik een lieve dame was en dat ik heel goed gepresenteerd was (dat is kammen, wassen enzo).

Eenmaal thuisgekomen ging ik lekker op de bank liggen slapen. Lekker bijkomen van alle drukte!
Pootje,

Prinses Bindi

Geen opmerkingen: