maandag 2 november 2009

Bindi en Coco aan de kuikens!

Bindi zegt...

Alvast even een waarschuwing voor mens-personen met een zwakke maag; daar zijn de foto's die mijn baasje van mij gemaakt heeft misschien niet zo geschikt voor!

Want mijn baasje heeft namelijk voor Coco en mij kuikentjes gekocht om op te peuzelen! In Hilversum is een speciale winkel die prooidiertjes verkoopt voor honden, katten, fretten en andere huisdieren. Kuikentjes worden daar ook verkocht en zijn heel gezond voor katjes, zo zegt mijn baasje. Ze zijn goed voor onze tandjes en zijn ook heel erg lekker! Je kan er trouwens ook leuk mee spelen en gooien, zo heb ik ontdekt, hihi.

Coco vind het niet echt zo lekker, maar ik vind ze geweldig! Ik eet zo twee kuikentjes achter elkaar op. Helemaal, met kop, pootjes, snaveltje, alles. Ik laat helemaal niets over. Daar is mijn baasje heel blij mee, want zo hoeft ze geen viezigheid op te ruimen.


We krijgen het als extraatje 1 keertje per week. Voor de rest krijgen we gewoon ons normale eten hoor, die lekkere brokjes, natvoer, gemalen vlees en kippennekjes. Maar de kuikentjes zijn mijn lievelings eten. Jummie!

Pootje,


Bindi

Geen opmerkingen: