zondag 5 juli 2009

Hallo allemaal!

Bindi zegt...



Hallo allemaal! Ik ben Bindi. Sinds woensdag woon ik bij mijn nieuwe baasje Fleur en prinses Coco. Ik vind het hier hartstikke leuk. Ik begrijp wel dat Coco nog een beetje moet wennen aan mij, dus laat ik haar een beetje metrust als ze chagrijnig doet tegen mij.


Ik vind alles hier veel te interessant om mij op dingen als eten te concentreren, dus moet mijn baasje mij af en toe even erop wijzen dat ik mijn brokjes netjes moet oppeuzelen. Maar ik ga natuurlijk veel liever lekker spelen en rondrennen! Bijten in benen en armen van mijn baasje is heel vermakelijk, maar jammer genoeg mag dat niet van haar. Mijn lievelingsspeeltje is de hengel met de veertjes. Die had mijn baasje speciaal voor mij gekocht omdat het baasje van mijn mama haar had verteld hoe leuk ik dat vind. Ik heb een speciale aanvalstechniek ontwikkeld. Soms draai ik me om naar de hengel en loop een paar stapjes weg. Dan denkt de hengel dat ik niet meer wil spelen en dan ineens draai ik me om en storm op de hengel af! Ha! Dat verwacht die hengel nooit, dus dan heb ik hem altijd! Goed he?

Slapen is ook een grote hobby van mij. Dat doe ik het liefst op het dekentje bij de computer of op de bank bij mijn baasje.

Ik zal gauw weer meer schrijven over mijn avonturen hier.

Pootje,


Prinses Bindi

Geen opmerkingen: