woensdag 1 juli 2009

Bindi is thuis!

Coco zegt...

Vandaag ging mijn baasje Bindi ophalen bij haar familie. Het was wel even slikken om afscheid te nemen vertelde mijn baasje. Mijn baasje vond het zelf ook wel moeilijk.

Toen de kleine prinses hier het rijk even voor zich alleen had gehad om alles te verkennen mocht ik mij dan eindelijk aan haar voorstellen. Dat ging heel erg goed natuurlijk. Mijn baasje zat zich allemaal zorgen te maken dat ik die kleine aan zou vallen. Nouja zeg, dat doet een dame van stand zoals ik toch niet?! Ik laat haar wel even merken dat ik het nog niet fijn vind als ze heel dicht in de buurt komt, maar vechten? Tss... dat is voor ordinaire straatkatten!

Bindi lijkt het hier allemaal heel interessant te vinden. Alle hoeken en gaten worden uitgebreidt door haar geinspecteerd. Daarbij is ze alleen nog niet zo handig en valt nogal eens om, hihi.

Ik weet zeker dat Bindi het hier heel erg leuk heeft en als ik wat meer aan haar gewend ben worden we vast beste vriendinnetjes! De volgende keer mag Bindi wat schrijven hoor!

Pootje,

Prinses Coco

Geen opmerkingen: