zaterdag 27 juni 2009

Veilig buiten spelen

Coco zegt...

Vandaag was het een drukte van belang in huis. De ouders van mijn baasje kwamen langs en er werden allemaal stalen dingen via het balkon omhoog gehezen... Ik vond het uitermate interessant om te zien hoe die mensen zich in het zweet stonden te werken.

Mijn baasje had mij verteld dat als Bindi er is, die kleine deugniet misschien via het balkon naar dat van de buurmannen zou kunnen. Of erger: dat ze op de rand zou willen springen en eraf kon vallen. Om dit te voorkomen had mijn baasje besloten om een soort kooi in het balkon te maken. Op die manier kunnen Bindi en ik dus niet meer van het balkon af en kan ons niets overkomen! Ik vind het allemaal prima, zolang ik maar naar de vogeltjes kan blijven kijken.

Als je op de foto's klikt kan je ze in het groot bekijken.

Zo zag het balkon er eerst uit:

En dit is het balkon nu:

Ik vind het wel jammer dat ik niet meer kan ontsnappen naar het balkon van de rechterbuurman, maarja, nu hoeft mijn baasje niet meer de hele tijd mij en de kleine Bindi in de gaten te houden als we buiten spelen!

Pootje,




Prinses Coco

Geen opmerkingen: