zaterdag 13 juni 2009

Bindi komt naar Amsterdam

Coco zegt...


Vandaag ging mijn baasje helemaal naar Waalwijk om de kleine Bindi te bekijken. Mijn baasje vertelde dat Bindi meteen lekker bij haar op schoot kwam liggen en er de hele tijd dat ze er was niet meer wegging! Bindi heeft heerlijk liggen slapen terwijl mijn baasje en die van de mama van Bindi gezellig zaten te kletsen. De broertjes van Bindi, Baco en Artos kwamen ook nog gezellig even gedag zeggen. En ook de vriendinnen van de mama van Bindi (die overigens Romy heet) kwamen langs, de prachtige dames Luna en Kaya.

Baasje met Bindi

Mijn baasje heeft nu afgesproken dat Bindi op 1 juli om 11 uur mee naar Amsterdam toe mag. Dan moet ik eerst een uurtje ergens anders naartoe zodat Bindi even kan rondsnuffelen. Nou, vooruit dan maar. Even dan...

De mama van Bindi (Romy) en pleegmama Luna

Mijn baasje kan niet wachten tot ze eindelijk die kleine pluizenbol kan gaan halen volgens mij, want ze knuffelt mij nu zo lang dat ik het een beetje irritant ga vinden en steeds wegloop.

Broertje Artos (boven) en Bindi (onder)

Ik ga maar eens even in het zonnetje liggen op de vensterbank nu het nog kan!

Pootje,


Prinses Coco

Geen opmerkingen: