donderdag 11 juni 2009

Ik wil niet op de foto

Coco zegt...


Mijn baasje wil de laatste tijd steeds foto's van mij maken.

Ik begrijp heus wel dat ik een prachtexemplaar ben. Prinsessen zijn nu eenmaal erg bijzonder. Maar van foto's moet ik gewoon niets weten. Die nare lichtflits in je ogen en je baas die je zo lang vast aan het houden is... Kijk, hieronder bij de eerste foto dacht ik nog: vooruit, we doen wel een stoere foto:

Maar daarna was ik er echt klaar mee. Denk je dat mijn baasje er klaar mee was? Ohnee hoor. Bij de laatste foto was ik het zo zat dat ik niet eens meer probeerde om leuk te kijken. Bah, laat me los!

*Zucht*... gelukkig is ze nu opgehouden met gek doen en kan ik weer rustig op mijn dekentje gaan liggen. Gekke baasjes ook altijd!


Pootje,







Prinses Coco

Geen opmerkingen: