dinsdag 9 juni 2009

Slapen is mijn hobby

Coco zegt...



Vannacht kon mijn baasje niet zo goed slapen. Ze ging de hele tijd draaien en woelen, echt heel irritant. Als prinses heb ik gewoon mijn schoonheidsslaapje nodig en dat gewoel de hele tijd beroofd mij hier uiteraard van.
De oplossing had ik gelukkig spoedig gevonden; ik ga gewoon lekker op het kussen van de baas liggen! Dan kan ze draaien wat ze wil, maar dan heb ik er in ieder geval geen last van. Kijk maar:


Verder liet mijn baasje vanmiddag iets heel gaafs zien aan mij. De eigenaresse van de mama van Bindi heeft namelijk een hele mooie banner gemaakt van mij met die kleine pluizenbol. Mijn baasje heeft die meteen een vaste plek gegeven onderaan deze site, maar ik zal hem hier ook even neerzetten zodat iedereen goed kan zien hoe knap ik ben en hoe leuk die kleine Bindi is:

Zo. En nu ga ik weer verder slapen.

Pootje,








Prinses Coco

Geen opmerkingen: