maandag 8 juni 2009

Een vriendinnetje?

Coco zegt...



Mijn baasje doet de afgelopen dagen een beetje raar. Ze is heel vrolijk en babbelt met iedereen wat af. Ze heeft me laatst namelijk verteld dat ze een vriendinnetje voor mij gaat zoeken. Ze vind dat ik moet leren om te spelen zoals alle andere katten en ze wil niet dat ik mij eenzaam voel als zij over een tijdje veel van huis weg is. Ik vind dit natuurlijk allemaal onzin. Ik vind het wel prima zo, de hele dag lekker op een dekentje liggen slapen. Alle aandacht voor mezelf! Ik ben niet voor niets "Prinses Coco"! Maarja, als mijn baasje zich wat in haar hoofd haalt...

Ze heeft haar oog laten vallen op een kleine kitten. Dat is een Heilige Birmaan poesje. Ze wil dat poesje dan Bindi gaan noemen. Bindi is geboren op 1 april (zeker een grapje!) van dit jaar en is nu dus ongeveer 11 weekjes oud. Ze heeft hele mooie blauwe ogen zegt mijn baasje. Tss... nou vast niet zo mooi als mijn oogjes hoor!

Dit is Bindi:

Mijn baasje gaat aankomende zaterdag bij Bindi en haar familie op bezoek bij Cattery de Luro in Waalwijk. Daar verheugt ze zich volgens mij heel erg op! Ze gaat dan kijken of Bindi haar ook wel leuk vind. Als dat zo is, dan gaat ze Bindi waarschijnlijk rond 1 juli ophalen en hiernaartoe brengen. Ze is daar volgens mij wel een beetje bang voor. Ik was in het asiel niet zo lief voor andere katten namelijk. Ik blies naar ze als ze in de buurt kwamen. Maarja, dat waren ook een heleboel hele grote volwassen katten in een omgeving die ik helemaal niet leuk vond! Daar werd ik heel chagrijnig van. Maar een klein onschuldig kitten is misschien wel heel erg leuk hoor. Dat ligt ook een beetje aan Bindi. Ik hou er niet zo van als Bindi aan mij zit met haar pootjes, dus als ze mij in het begin een beetje metrust laat dan worden we later vast hele dikke vriendinnetjes!

Als Bindi hier is mag ze van mijn baasje ook voor dit blog verhaaltjes maken. Nou, vooruit dan maar.

Verder heeft mijn baasje allemaal leuke dingetjes voor Bindi besteld bij Zooplus en gaat ze nog veel meer dingetjes kopen. Ik vind het allemaal maar raar, dat kittenspeelgoed. Niks aan.

Ik hou jullie op de hoogte van alle ontwikkelingen rond mijn nieuwe vriendinnetje Bindi uiteraard!


Pootje,









Prinses Coco

Geen opmerkingen: